Ce citim?

imprieteneste-l_cu_olita_01

„Împrietenește-l cu olița!”: despre drumul de la scutec la oliță

Când pun copilul la oliță? E prea devreme? E oare prea târziu? Cumpăr oliță, reductor sau ambele? Dacă și tu ți-ai pus măcar una dintre aceste întrebări, în legătură cu antrenamentul la oliță al copilului tău, „Împrietenește-l cu olița!”, scrisă de Caroline Young, este una dintre cărțile care ar putea să îți ofere răspunsurile necesare.    O carte adresată mamelor, care tratează cu multă sinceritate și umor sarcina de a învăța copilul să folosească olița și, mai apoi, toaleta. Young
Citește mai departe ➝
pexels-cottonbro-3661391

“De la joc la învățare”: Despre joacă, la modul serios

Jocul este o dimensiune fundamentală a naturii umane, iar “De la joc la învățare: cum folosim jocul didactic în educația timpurie”, scrisă de Marcia L. Nell și Walter F. Drew, în colaborare cu Deborah E. Bush, este o pledoarie pentru părinți și toți cei implicați în educația copiilor, de a-i recunoaște importanța în dezvoltarea celor mici.   Jocul este un proces de învățare naturală, care asigură copilului o învățare profundă și o dezvoltarea afectivă optimă. În zilele noastre, copiii sunt forțați să se
Citește mai departe ➝
kids-1093758_1920

“Psihologia copilului modern” sau cum să crești un copil de succes

Copilul zilelor noastre nu mai seamănă deloc cu cel din trecut. Așadar, pentru a crește un copil de succes, părinții trebuie să fie cât mai informați, iar volumul “Psihologia copilului modern”, coordonat de Georgeta Pânișoară, cuprinde sfaturi pentru că aceștia să își ajute copiii să aibă o dezvoltare optimă.   Cartea explică, printre altele, scopul educării copilului: ca acesta să devină o persoană independentă, autonomă, care să se descurce singură. Pentru o dezvoltare echilibrată, copiilor trebuie să le fie îndeplinite
Citește mai departe ➝
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin