Ce citim?

dupa_3_ani

După trei ani este prea târziu: Educația copiilor începe încă de la naștere

„După trei ani este prea târziu”, de Masaru Ibuka, este o carte care ne provoacă să ne gândim la felul în care educația este concepută și la modul în care ar putea fi îmbunătățită.   Cartea începe prin a discuta despre momentul în care copiii încep să învețe și dezvoltă abilități. Ibuka argumentează că învățarea începe din momentul nașterii, iar părinții și educatorii trebuie să înceapă să lucreze cu copiii încă din primele luni de viață. „Învățarea este un proces
Citește mai departe ➝
res_51838f478786a2d8a01120a13e370c5a

„Cum să crești un adult”: Pregătește-ți copilul de succes

Cu toții ne dorim să găsim rapid soluțiile la problemele copiilor noștri, dar și să îi ajutăm să devină adulți independenți și responsabili. Cartea „Cum să crești un adult”, scrisă de Julie Lythcott-Haims, este o lectură obligatorie pentru toți părinții,  iar în paginile sale veți găsi sfaturi practice pentru creșterea și dezvoltarea armonioasă a celor mici.    Unul dintre punctele forte ale cărții este abordarea autorului în privința perspectivei noastre asupra succesului. Julie Lythcott-Haims argumentează că mulți părinți și educatori
Citește mai departe ➝
imprieteneste-l_cu_olita_01

„Împrietenește-l cu olița!”: despre drumul de la scutec la oliță

Când pun copilul la oliță? E prea devreme? E oare prea târziu? Cumpăr oliță, reductor sau ambele? Dacă și tu ți-ai pus măcar una dintre aceste întrebări, în legătură cu antrenamentul la oliță al copilului tău, „Împrietenește-l cu olița!”, scrisă de Caroline Young, este una dintre cărțile care ar putea să îți ofere răspunsurile necesare.    O carte adresată mamelor, care tratează cu multă sinceritate și umor sarcina de a învăța copilul să folosească olița și, mai apoi, toaleta. Young
Citește mai departe ➝
pexels-cottonbro-3661391

“De la joc la învățare”: Despre joacă, la modul serios

Jocul este o dimensiune fundamentală a naturii umane, iar “De la joc la învățare: cum folosim jocul didactic în educația timpurie”, scrisă de Marcia L. Nell și Walter F. Drew, în colaborare cu Deborah E. Bush, este o pledoarie pentru părinți și toți cei implicați în educația copiilor, de a-i recunoaște importanța în dezvoltarea celor mici.   Jocul este un proces de învățare naturală, care asigură copilului o învățare profundă și o dezvoltarea afectivă optimă. În zilele noastre, copiii sunt forțați să se
Citește mai departe ➝
kids-1093758_1920

“Psihologia copilului modern” sau cum să crești un copil de succes

Copilul zilelor noastre nu mai seamănă deloc cu cel din trecut. Așadar, pentru a crește un copil de succes, părinții trebuie să fie cât mai informați, iar volumul “Psihologia copilului modern”, coordonat de Georgeta Pânișoară, cuprinde sfaturi pentru că aceștia să își ajute copiii să aibă o dezvoltare optimă.   Cartea explică, printre altele, scopul educării copilului: ca acesta să devină o persoană independentă, autonomă, care să se descurce singură. Pentru o dezvoltare echilibrată, copiilor trebuie să le fie îndeplinite
Citește mai departe ➝
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin